吉田秀和
僕は音楽評と言うようなものに興味がなかった。音楽できない評論家の戯言に興味はなかった。しかし初めて吉田秀和の10遍以上のポロヴィッツ評を読んで考えが変わった。もちろん言葉から音は聞こえないから度々you tubeで音は参照するのだが、その音たちが、言葉によって正確に構造化され、吉田の妥当な価値観に基づき位置付けられているのである。これは信頼できるなと感じた。恐らく建築界では、多木浩二が吉田に匹敵するのだと思う。吉田や多木に継ぐ批評眼、批評耳が現れないないのは残念である。
I had never read a music critic. I wasn’t interested in the critics who couldn’t play music. However, for the first time, I changed my mind after reading Hidekazu Yoshida’s review of more than 10 Vladimir Samoilovich Horowitz . Of course, I can’t hear sounds from words, so I often refer to sounds on you tube, but those sounds are accurately structured by words and positioned based on Yoshida’s reasonable values. I felt this was reliable. I think Koji Taki is probably comparable to Yoshida in the architectural world. It is a pity that the criticisms and ears that succeed Yoshida and Taki do not appear.
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